Reserveren

Om een reservering te maken kiest u eerst de gewenste datum en het aantal personen. Zo kunnen wij u direct tonen welke ritten nog beschikbaar zijn.
Ga verder
Snertram Rotterdam
Ga terug
Ga verder
Start opnieuw

Meest gestelde vragen

**Moet ik een mondkapje dragen in de tram?

Nee dit is niet nodig.
Toch adviseren wij om gedurende de rit, als U niet eet of drinkt een mondkapje te dragen! Dit uiteraard voor uw en onze bescherming. 
Onze tram wordt gelijk gesteld met de Horeca en we moeten ons aan de 1,5 mtr  te houden , hierdoor hebben we minder plaatsen beschikbaar per rit. Ook moeten we de QR app checken, ook een inentingsbewijs of QR code is goed . Zonder geldig bewijs kunnen wij U niet toelaten op onze rondrit. Uw QR code wordt gecheckt voor het instappen, zorg dat U hem bij de hand heeft om het instappen vlot te laten verlopen.

**Is de Snerttram rolstoel toegankelijk?

Nee, onze trams zijn museumwagens van Stichting Romeo  en voldoen niet aan de eisen van deze tijd. De rolstoel mag wel ingeklapt meereizen, echter onze gasten dienen allemaal op een vaste stoel te zitten. 

**Heb ik gereserveerde  stoelen?

Nee, we hebben geen gereserveerde stoelen aan boord, bij het placeren beginnen we achterin de tram en sluiten aan bij het laatste gezelschap. (iedereen wil bij zijn gezelschap zitten nl.)

**Is er een vegetarische Erwtensoep?

Nee, er is uiteraard wel een alternatief aan boord als vegetarische varant. Vermeld dit bij Uw  reservering want OP=OP.

**Wachten we op laatkomers?

Nee, zorg dat u op tijd bent, wij hebben te maken met de dienstregelingen van de R.E.T. die wij niet mogen verstoren. Sta 5 minuten voor de rit klaar bij Oostplein t.h.v. nr 300 ( Het  Gemaal)

**Mag er een hondje mee?

Huisdieren/honden mogen mee mits ze geen overlast veroorzaken, en de overige gasten niet hinderen.

**Wat kost een kaartje voor kinderen?

U boekt een zitplaats, ook een kind wat op een zitplaats zit moet betalen. Als u het kind op schoot meereist is dit gratis.
Voor baby's geldt dat ze in een maxi cosy moeten zitten of op schoot en niet in kinder of wandelwagen (deze dienen opgevouwen mee te reizen)

**Wanneer wordt een extra rit ingezet?

Extra ritten kunnen ingezet worden als andere dienstregeling is volgeboekt. Ook bestaat de mogelijkheid om een privé rit in te zetten voor bedrijf of feestje. U heeft dan de beschikking over 54 zitplaatsen en heeft zelfs inspraak over mogelijke andere opstapplaats en tijd.

**Is er een toilet aan boord?

Nee de Snerttram heeft geen toilet aan boord.
Bij OOSTPLEIN  zijn diverse horecagelegenheden  om vooraf nog een drankje en sanitaire stop te doen.

**Is er verwarming aan boord?

Ja, de tram gebruikt de warmte die vrijkomt bij het remmen voor de reguliere verwarming. Ook zijn er extra dekentjes aan boord.

**Waar kan ik het beste parkeren?

Parkeren kunt u in Parkeergarage Stadsparkeergarage Oude Haven (400MTR.) of op straat tot 1800uur betaald parkeren.

 

Opstapplaats halte ter hoogte van Oostplein 300

Opstapplaats Snerttram

Halte ter hoogte van Oostplein 300. We raden u aan op tijd te komen. In verband met dienstregeling kan de tram helaas niet wachten. Voor vragen : info@snerttram.nl

RESTAURANT TRAM

Op een unieke manier Rotterdam bekijken en genieten van een heerlijk diner, dat is waar de Restaurant Tram voor staat. Ieder weekend rijdt de restaurant tram door Rotterdam.

Contact

De Snerttram Rotterdam

Rotterdam
info@snerttram.nl
Sluiten